Tuesday, November 26, 2013

ANDA PENGHIDAP KATARAK,AMD,RABUN MATA,MATA BERAIR DAN SILAU??
Ramai antara kita tidak faham tentang kepentingan penjagaan mata sehinggalah diri sendiri menghidap penyakit-penyakit mata ini.Kebiasaan mata mula memberi kesan negatif apabila usia mencecah 30 tahun dan ke atas.Namun ada juga sesetengah orang tidak bernasib baik.Oleh itu,sebelum terkena eloklah kita elakkan sebelum penyakit mata ini menyerang.

Kopi putih traditional adalah diproses menggunakan teknologi khas dengan mencampurkan marjerin dengan biji kopi yang dipanggang.Memandangkan kopi putih tidak mengandungi sebarang bahan tambahan,kepahitan kopi asli dan kafein pula direndahkan,maka ia tidak akan menjejaskan kesihatan badan.Kopi berkesan meningkatkan imunisasi,antioksidan,melindungi sistem kadiovaskular serta sendi-sendi dan lain-lain.

Cen-Roma bukan sahaja minuman kopi..tetapi mempunyai ramuan khas yang mengandungi 0.34% daripada Lutein di setiap paket,satu-satunya produk supliment mata dengan kopi di dunia.

FloraGlo Lutein adalah produk Kemin Health Industries Amerika Syarikat dengan cap dagangan berdaftar dan sebagai jenama lutein berpaten yang terunggul di dunia.

BAHAN UTAMA --> LUTEIN

Ramuan utama LUTEIN adalah Bunga Marigold,Bayam,Sawi dan Lobak Merah.
LUTEIN diserap secara langsung tanpa sistem penghadaman enzime.
LUTEIN termendap di mata,kulit,tisu,jantung dan otak

FUNGSI UTAMA LUTEIN:

Antioksidan terbaik
Agent pelarut lemak
Awet muda
Penjaga sendi,Penjagaan hati
Menstabilkan emosi
Menguatkan sistem imunisasi
Mengurangkan risiko-Penyakit Jantung,Kanser,Diabetes dan Alzheimer

pm me
or sms lyna: 0195120206



No comments:

By shahfarid / +Get This!